Planowanie i Gospodarka Nieruchomościami
- KARTA USŁUG nr GN 1/1 - WYDANIE WYPISÓW I WYRYSÓW z PZP
- KARTA USŁUG nr GN 1/2 - DOKONANIE ZMIAN MPZP
- KARTA USŁUG nr GN 1/3 - UDOSTĘPNIENIE DO WGLĄDU MPZ
- KARTA USŁUG nr GN /2 - NADANIE NUMERACJI PORZĄDKOWEJ NIERUCHOMOŚCI I NAZEWNICTWA ULIC
- KARTA USŁUG nr GN /3 - PRZEKSZTAŁCENIE UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO W PRAWO WŁASNOŚCI
- KARTA USŁUG nr GN 4/1 - ZATWIERDZENIE PROJEKTÓW PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
- KARTA USŁUG nr GN 4/2 - OPINIOWANIE ZGODNOŚCI PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI Z PLANEM MIEJSCOWYM
- KARTA USŁUG nr GN/5 - WYDZIERŻAWIENIE GRUNTÓW STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY
- KARTA USŁUG nr GN/6 - SPRZEDAŻ LOKALI MIESZKALNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY NA RZECZ ICH NAJEMCÓW
- KARTA USŁUG nr GN/7 - WYDANIE DECYZJI O USTALENIU WARUNKÓW ZABUDOWY
- KARTA USŁUG nr GN/8 - ZEZWOLENIE NA UMIESZCZENIE REKLAMY
- Druki do Kart Usług
Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim
ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie
Tel.: (94) 36 334 85, Fax.: (94) 36 331 13
e-mail: drawsko@post.pl
NIP: 674-00-06-008, REGON: 330920742
e-mail: drawsko@post.pl
NIP: 674-00-06-008, REGON: 330920742
_____________________________________
KARTA USŁUG nr GN/4/1
ZATWIERDZENIE PROJEKTÓW PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI
PODSTAWA PRAWNA:
♦ Art.92 do art. 99 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2018 r. poz. 2204 ze zmianami),
♦ Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz.U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663 z późn.zm.)
♦ Art.104 Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity: z 2018 r. poz. 2096 z późn.zm.)
WYMAGANE DOKUMENTY:
♦ Wniosek osoby lub osób (jeżeli nieruchomość objęta jest współwłasnością lub współużytkowaniem wieczystym) posiadających tytuł prawny do nieruchomości - Druk GN/4/1
♦ Dokument stwierdzający tytuł prawny nieruchomości (odpis z KW lub akt notarialny)
♦ Wypis z rejestru /katastru/ nieruchomości
♦ Projekt podziału nieruchomości sporządzone na aktualnej mapie przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego wykonane przez uprawnioną jednostkę geodezyjną,
♦ Opinię w formie postanowienia o zgodności podziału nieruchomości z planem miejscowym,
♦ Wykaz zmian gruntowych,
♦ Protokół przyjęcia granic
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim p. 210
OPŁATY:
Od wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY:
Niezwłocznie lecz nie później niż 30 dni od daty złożenia wniosku, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Planowania i Gospodarki Nieruchomościami,
pok. nr 111, tel. 94 36 334 85 wewn.813 lub 94 34 46 813, e-mail: nieruchomości@drawsko.pl
TRYB ODWOŁAWCZY:
W terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie za pośrednictwem Burmistrza Drawska Pomorskiego
UWAGI:
brak
Wytworzył:
Udostępnił:
Agata Brusanowska
(2019-06-17 13:46:36)
Ostatnio zmodyfikował:
Agata Brusanowska
(2019-06-19 08:26:13)