☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim
Herb Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim

Wtorek 04.08.2020

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

ZAPYTANIE OFERTOWE

1.      Zamawiający:

Gmina Drawsko Pomorskie, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie, NIP 674-00-06-008 działająca przez Burmistrza Drawska Pomorskiego zaprasza do złożenia oferty na następujące zamówienie publiczne pn.: „Adaptacja pomieszczeń lekcyjnych na I piętrze SP nr 2”.

2.      Opis przedmiotu zamówienia:

Adaptacja pomieszczeń lekcyjnych na I piętrze SP nr 2 polegać będzie na remoncie pomieszczeń klas numer 29, 32, 33 i 34 w Szkole Podstawowej nr 2 w Drawsku Pomorskim.

W zakres prac remontowych w klasie nr 29 wchodzi:

  1. Wymiana rurociągu z PCW wraz z podejściem do umywalki;
  2. Wykonanie obudowy pionów i poziomów kanalizacyjnych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym wraz z montażem drzwiczek rewizyjnych;
  3. Rozebranie oraz wykonanie nowej okładziny z płytek ceramicznych przy umywalce wraz z listwami narożnikowymi;
  4. Wymiana umywalki z baterią ścienna na postumencie porcelanowym;
  5. Demontaż drzwi wraz z ościeżnicą;
  6. Zamurowanie części otworu drzwiowego;
  7. Wstawienie nowych drzwi wewnętrznych płytowych wraz z ościeżnicą stalową;
  8. Wykonanie robót tynkarskich i malarskich na ścianach i suficie;
  9. Dwukrotne malowanie rur c.o. i grzejników farbami olejnymi;
  10. Wymiana kratek wentylacyjnych;
  11. Wymiana opraw oświetleniowych sufitowych i tablicowych ledowych;
  12. Wykonanie nowych gniazd wtyczkowych;

W zakres prac remontowych w klasie nr 32 wchodzi:

  1. Wymiana drzwi wewnętrznych płytowych wraz z ościeżnicą stalową;
  2. Wykonanie robót malarskich na ścianach i suficie;
  3. Dwukrotne malowanie rur c.o. i grzejników farbami olejnymi;
  4. Wymiana kratek wentylacyjnych;
  5. Zmiana rozstawu oraz wymiana opraw oświetleniowych sufitowych i tablicowych ledowych;
  6. Wykonanie nowych gniazd wtyczkowych;

W zakres prac remontowych w klasie nr 33 wchodzi:

  1. Wymiana drzwi wewnętrznych płytowych wyposażonych w dwa zamki wraz
    z ościeżnicą stalową;
  2. Wykonanie robót tynkarskich i malarskich na ścianach i suficie;
  3. Dwukrotne malowanie rur c.o. i grzejników farbami olejnymi;
  4. Wymiana kratek wentylacyjnych;
  5. Zmiana rozstawu oraz wymiana opraw oświetleniowych sufitowych i tablicowych ledowych;
  6. Wykonanie nowych gniazd wtyczkowych;
  7. Wykonanie nowych gniazd RJ45;

W zakres prac remontowych w klasie nr 34 wchodzi:

  1. Wymiana drzwi wewnętrznych płytowych wyposażonych w dwa zamki wraz
    z ościeżnicą stalową;
  2. Wykonanie robót tynkarskich i malarskich na ścianach i suficie;
  3. Dwukrotne malowanie rur c.o. i grzejników farbami olejnymi;
  4. Wymiana kratek wentylacyjnych;
  5. Demontaż starej i wykonanie nowej posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych;
  6. Zmiana rozstawu oraz wymiana opraw oświetleniowych sufitowych i tablicowych ledowych;
  7. Wykonanie nowych gniazd wtyczkowych;
  8. Wykonanie nowych gniazd RJ45;

Szczegółowe elementy robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do zapytania.

Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wszystkich czynności wykonawczych - przygotowawczych, zasadniczych, pomocniczych składających się na kompletność robót wynikających z norm, przepisów technicznych, warunków technicznych, specyfikacji technicznych, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, kodeksu pracy oraz zasad sztuki budowlanej.

Nie wywiązywanie się, z jakiegokolwiek z wyżej wymienionych warunków może być podstawą do zerwania kontraktu z winy Wykonawcy z całą konsekwencją skutków wynikających z umowy.

Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a w razie ich wykrycia winien natychmiast powiadomić Inwestora, który dokona odpowiednich zmian i poprawek.

3.      Termin realizacji zamówienia: zamówienie należy wykonać od 21 czerwca 2019 roku do 14 sierpnia 2019 roku.

4.      Warunki udziału w postępowaniu: brak.

5.      Okres związania ofertą: 14 dni.

6.      Osoby do kontaktu w sprawie zamówienia oraz sposób uzyskania informacji:

Monika K. Daciów-Grabicka, e-mail: m.daciow-grabicka@drawsko.pl, tel. 094 34-46-835, pokój 213 w Urzędzie Miejskim w Drawsku Pomorskim ul. Gen. Władysława Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie.

7.      Kryteria wyboru ofert: cena.

8.      Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty / oświadczenia: oświadczenie, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późniejszymi zmianami).

9.      Warunki gwarancji (jeśli dotyczy): 60 miesięcy.

10.  Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem.

11.  Miejsce i termin złożenia / przesłania ofert: ofertę należy złożyć / przesłać do dnia 19 kwietnia 2019 roku do godziny 12:00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim, pokój nr 210, za pośrednictwem faksu nr 094 363-31-13 lub pocztą elektroniczną na adres: m.daciow-grabicka@drawsko.pl

12.  Zapytanie ofertowe lub warunki udziału w postępowaniu mogą być w każdym czasie zmienione.

13.  Do zapytania zostaje załączony wiążący wzór umowy, który zawiera istotne postanowienia umowy, która zostanie zawarta z Wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu.

14.  Niniejsze postępowanie może być odwołane przez Zamawiającego w każdym czasie, bez podania przyczyny.

15.  Zamawiający może unieważnić postępowanie, gdy:

a) w prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty;

b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczyła wartość kwoty, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia;

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności, niezależna od Zamawiającego, powodując, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie jest zasadne

Przedmiar

Wzór umowy

Druk oferty

Zestawienie porównania i oceny ofert

Wytworzył:
Udostępnił:
Agata Brusanowska
(2019-10-24 15:13:57)
Ostatnio zmodyfikował:
Agata Brusanowska
(2019-10-24 15:15:12)
 
 
ilość odwiedzin: 2901401

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X